Kugoo G-Booster

(4 vásárlói értékelés)

519 900 Ft

Termék tulajdonságok:

  • Márkanév: KUGOO
  • Modell: G-BOOSTER
  • Típus: elektromos roller
  • Váz anyaga: alumínium
  • Motor erő: 2*800 W
  • Motorok névleges teljesítménye: 1200 W
  • Motor típusa: szénkefe nélküli tartós motor
  • Akkumulátor feszültség: 48 V
  • Akkumulátor-kapacitás: 23 AH
  • Töltési idő: 10-12 óra
  • Fékrendszer: első / hátsó bowdenes tárcsafék rendszer, és elektronikus autómatikus fékezés a fékkar húzásakor
  • Egy töltéssel megtehető távolság gyári adatok szerint: 85 km
  • Egy töltéssel ténylegesen megtehető távolság: 30-55 km
  • Gumiabroncs méret: 10 hüvelyk / col
  • Kerekek: felfújhatós belsővel rendelkeznek
  • Max. terhelhetőség: 120kg
  • Összecsukható: Igen (kormányrúd lehajtható), azonban a vízszintes kormány rész fix nem lehajtható
  • Fékezési távolság: 4-6 méter
  • Meghajtási módok: kapcsolható (single és dual) motor meghajtás
  • Lámpák: 2+2 fehér elől és 2 piros fényű helyzetjelző hátul, be kikapcsolás a kormányon elhelyezett gombbal lehetséges
  • Rugózás: első hátsó kerekek rugós felfüggesztésűek
  • Fellépő: csúszásmentes öntapadós bevonattú
  • Kijelző: multifunkcionális LCD
  • Mobil app kapcsolat: nincs
  • Választható szín: fekete
  • Bekapcsolás: indítókulccsal és a kijelző bekapcsolásával
  • Sebességfokozatok száma: 3 db
  1. fokozat: 15 km/k
  2. fokozat: 35 km/h
  3. fokozat: 55 km/h

Engedélyezett utánrendelésre

KUGOO G-Booster elektromos közlekedési eszköz roller. Városi vidéki helyközi közlekedésre kiváló, gyors, erős, dinamikus, strapabíró. Nagyságában kivitelezésében és minőségében felső középkategóriát képvisel a Kugoo G-Booster. A dupla összkerék meghajtása, a teleszkópos felfüggesztése a nehéz terepet is jól veszi. Nem akadály számára a padkáról történő le illetve felhajtás, villamossínek és egyéb akadályok. A dupla elsőlámpája jó megvilágítást biztosít és a kiegészítő lámpái pedig jól láthatóvá teszik a rollert éjszaki használat során. A Kugoo G-Booster gyári üléssel is felszerelhető, amely a hosszútávú utazások kapcsán jöhet jól a használójának.

Megtehető távolság: Fontos és általánosságban ismert információ, azonban szükséges a teljes tájékoztatás érdekében ismertetni Tisztelt Vásárlóinkkal, hogy a gyárilag megadott megtehető távolság egy töltéssel nagyon kedvező körülmények között érhető el, mint például ha 1-es fokozatban, állandó sebességgel, 65 kg terhelés mellett, sík és vízszintes úton használnánk. Ebből következik, hogy arányosan csökken az egy töltéssel megtehető távolság, a súly, a sebesség, forgalmi és útviszonyok miatt, ezért az így elérhető távolság ténylegesen 20-60 km között lehetséges. Továbbá a roller elektromos rendszere gyárilag úgy van kialakítva beállítva, hogy ha eléri az akkumulátor a beállított alsó volt feszültséget a merülése használata során, akkor a roller kikapcsol úgy hogy visszakapcsolásához töltőre kell csatlakoztatni.

Beüzemelés: A KUGOO G-BOOSTER beüzemelés kisebb összeszerelést beállítást igényel, amely kb 1-3 órát vesz, vehet igénybe. Ezért a személyes átvételt esetén nem tudod rögtön kipróbálni. Amennyiben mégis ezzel szeretnél már hazáig közlekedni, akkor válaszd a üzembehelyezés szolgáltatásunkat e-roller vásárlása mellé!!!

Kijelző: A multifunkcionális kijelző gyári beállításait a menüjébe belépve be, illetve esetleg el is lehet állítani, azonban azt tudnod kell, hogy az alapbeállítások mindíg a legideálisabbak a rollerenek. Ezért azt javasoljuk hogy agyári beállításokon ne változtasson!

Nem ajánlott: az elektromos roller, használata esős vizes úton a fokozott balesetveszélyen túl nem javasolt tekintettel arra, hogy nincsen víz szigetelve az elektromos egységek rendszerek (aksiház), amelyek kapcsán és a termék megóvása érdekében a Vásárló saját felelősségére elvégezheti a szükséges biztonsági szigeteléseket. Ezzel kapcsolatban is szívesen segítünk kérésedre, vagy keresd fel a szervízpartnerünket!

Garancia nem terjed ki: E roller (és más rollerek) kapcsán nem garanciális probléma elkerülése érdekében, tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a hálózati töltő csatlakozót, először a rollerbe dugják bele, majd a fali ajzatba. A rollerbe dugható csatlakozó vég (egyes típusoknál) nútos, amely gyengébb kiképzése miatt erősebben tolva elfordítva is csatlakoztattható, azonban ez elektronikai hibát generálhat, ezért erre fokozott figyelmet fordítsanak! Továbbá a beazás miatt keletkezett elektronikai hibák sem tartoznak a garanciális javítások közé.

További videók a KUGOO G-Booster e-rollerről:

További információk

Tömeg 30 kg
Méretek 120 × 26 × 118 cm
Csomag tartalma

1 db csengő, 1 db elektromos roller, 1 db felhasználói kézikönyv, 1 db kombinált kulcskészlet, 1 db telefontartó, 1 db töltő adapterrel

Csomag mérete

124 x 30 x 65 (dupla kartondoboz csomagolásban)

Csomag súlya

38 kg

Kugoo G-Booster termékről 4 értékelés

  1. Király Mátyás

    A rollert pár hónapja vásároltam. Nagyon tetszik, erős gyors roller. Napi 40-50 km átlagos használatban simán elmegy, 85 kg-al. Lehet télen majd csökken ez a távolság. Erős váz és kormányszerkezete van. A szelepkialakítása nem a legideálisabb, de kis kiegészítővel felfújható. A kereket legalább nem kell leszerelni, defekt javításhoz (de elsőre nem olyan könnyű gumit cserélni rajta). A lámpái jól világítanak, de egy féklámpát még tehettek volna rá. A motorfék is tetszik, alig kell fékezni mert alapból is fékez a motor ha húzom a fékkart.

  2. Vamosatesz

    Február közepén vettem a rollert. Kisebb teljesítményű rollerről váltottam, ég és föld a különbség. Nagyon húz, jó a gyorsulása. Mentem vele erdőben is, terepen, nekem az a benyomásom, hogy azt szereti a legjobban. Aszfalton is kiválóan megy, a lengéscsillapítók teszik a dolgukat. Nagy sebességnél figyelni kell, mert bár a 10″-os kerekek jóval biztonságosabbak, de az úthibák még így is meg tudják dobni. Belsőt nehéz rajta cserélni, de egy kis tapasztalat után már könnyebb. 90 kilóval is nagyon sokat bírja az akksi, 40 kilométert 2-es fokozatban dual meghajtásban. 3-as fokozatban, dual módban ez a táv kicsit kevesebb mint 40 kilométer, de így is bőven elég arra amire nekem kell.
    Fékeket sajnos cserélni kellett, a gyári szett nem a legjobb, kb 170 kilométer után érik a csere. Lámpák kitűnően működnek, éjjel is jól bevilágítják az utat. Max sebesség a 90 kilóval 55 kilométer/óra volt, bár ezt enyhe lejtőn sikerült elérni.
    Védőfelszerelés nélkül semmiképp nem ajánlott vele közlekedni a gyorsulása és végsebessége miatt.
    Én éjjelente töltöttem, kb 10 óra alatt teljesen feltölt, és van benne túltöltés elleni védelem.
    Összességében nagyon jó kis roller a gyári fékeket leszámítva, de arra van megoldás.
    Az eladó nagyon kedves és segítőkész, átvételkor mindent beállított, fékeket megolajozta. Bármi kérdés felmerülése esetén gyorsan válaszol. Az első defekt után segített is belsőt cserélni, amit ezúton is szeretnék megköszönni! 🙂

  3. Simon Csaba (megerősített tulajdonos)

    Egyszeruen elbuvol ez a jarmu es orulok, hogy megismertem a Kugoo Magyarorszagot, igy biztositva van a szakertoi felugyelet, de azon tul, nagytudasu hozzaertesrol ad bizonysagot es biztonsagot a SimonSzerviz!
    Ajanlom mindenkinek, aki minosegi jarmura vagyik es deffenziven, megfontoltan kozlekedik!

  4. Rajnák Antal

    Csak 3 csillag mert a hátsó kerék folyton defektes ,rengeteget agyaltunk rajta majd kiderult tul erős a motor és a felni kiforog a kűlsőgumialol .És eleszi a belsőt pillanatok alatt vagy kiszkad a szelep.”2 hiba nincs alkatrészpotlás .egy alkatrész miatt uj hátsokereket motoral kell venni.ami van alkatrész az meg szinte semmi vállaszték….Ami jó bene erős,massziv csak a kormánymű ,kormányszár kicsit gyenge.hiányolom az irány és fékjelzőt.Nehezen lehet hozzáférni a szelepekhez illetve szinte minden savar rozsdásodik vagy drága kinaiak szarrá tépték és lehetetlen roncsolásmentesen kiszedni.Tehát a 400.000 ft sok volt érte mostmármint kiderűlt.

Mondd el a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük